◄ zobraziť všetky články

Spoločnosť LIQUI MOLY sa stane oficiálnym sponzorom pretekov Hahnenkamm Kitzbühel

14. augusta 2020

Spoločnosť LIQUI MOLY sa stane oficiálnym sponzorom pretekov Hahnenkamm Kitzbühel

Nemecký výrobca motorových olejov a aditív LIQUI MOLY sa v rokoch 2021 až 2025 bude aktívne angažovať v svetoznámych, alpských lyžiarskych pretekoch, na známej náročnej trati Hahnenkamm.

Nemecký výrobca motorových olejov a aditív LIQUI MOLY sa v rokoch 2021 až 2025 bude aktívne angažovať v svetoznámych, alpských lyžiarskych pretekoch, na známej náročnej trati Hahnenkamm.

Na tlačovej konferencii v Leipheime, v bydlisku Ernsta Prosta, podpíšu konateľ spoločnosti LIQUI MOLY a Harti Weirather, bývalý profesionálny lyžiar a majiteľ športovej marketingovej agentúry s medzinárodným pôsobením WWP (Weirather-Wenzel & Partner GmbH) päťročnú zmluvu o spolupráci v rámci partnerstva s pretekmi Hahnenkamm s kitzbühelskym lyžiarskym klubom. Ernst Prost vníma sponzorskú činnosť ako časť ofenzívnej marketingovej stratégie špecialistu na mazivá LIQUI MOLY: „V posledných mesiacoch sme investovali do našej reklamy ďalších 18 miliónov eur. Preteky Hahnenkamm na preslávenej náročnej trati sú veľká medzinárodná udalosť, ktorá prinesie našu značku LIQUI MOLY do obývačiek po celom svete. Dopĺňa našu už aj tak pomerne veľkú angažovanosť na poli športového sponzoringu.“

 

 

„So sponzoringom zimných športov máme dobré skúsenosti. Takže môžeme našej značke dopriať ešte väčší priestor. Veľmi sa tešíme, že sme partnerom pretekov Hahnenkamm. Zjazd je najnáročnejšou traťou alpského lyžiarskeho svetového pohára. Okruh sponzorov je veľmi vyberaný. To svedčí o tom, na akej úrovni sme s našou značkou a s našimi výrobkami“, vysvetľuje Peter Baumann, vedúci marketingu v LIQUI MOLY.

 

 

Švábsky výrobca olejov a aditív mohol vďaka svojej ofenzívnej marketingovej stratégii aj počas korona krízy zaznamenať úctyhodný plusový obrat vo výške 3 percent. „Takto strategicky postupujeme predovšetkým s našimi partnermi a obchodnými klientmi. Servisy a obchody profitujú z nášho pozitívneho imidžu na trhu. Spotrebitelia cielene vyhľadávajú naše výrobky a môžu ich získať u našich obchodných partnerov“, zdôrazňuje Prost. Na trhu s olejmi, ktorý je typický veľkou konkurenciou, sa spoločnosť LIQUI MOLY presadzuje sponzoringom a aktívnou reklamou. „Klienti spájajú našu značku s pozitívnymi vlastnosťami. V oblasti športového sponzoringu oslovujeme veľké množstvo ľudí, ktorí so svojimi tímami podporujú športovcov a zdieľajú úspechy a emócie. LIQUI MOLY je časťou týchto emócií. Z toho trvalo ťažíme po celom svete“, dodáva Baumann.

 

Spoločnosť LIQUI MOLY distribuuje svoje výrobky zatiaľ v 150 krajinách. „Naše výrobky sú vytvárané pre extrémne podmienky. Od arktickej ľadovej púšte až po savanu v Zimbabwe. Naši klienti dostanú s menom LIQUI MOLY len tú najlepšiu kvalitu Made in Germany“, zdôrazňuje Prost.